Oświadczenie w sprawie TV




W związku z licznie pojawiającymi się wątpliwościami niniejszym oświadczam z całą stanowczością, że nie posiadam TV. Dokładniej mówiąc - posiadam LCD z funkcją telewizora, jednak nie mam podłączonej żadnej anteny umożliwiającej odbiór sygnału TV.


W związku z powyższym nie mam pojęcie nie tylko o tym, co się dzieje  w emitowanych popularnych serialach ale nawet nie znam ich tytułów. Podobnie też nie mam pojęcia kto występuje obecnie w "Tańcu z Gwiazdami", co wydarzyło się w "Mam Talent" i podobnych produkcjach. Jestem totalnie wyautowany...
Korzystam z funkcjonalności VOD portalu Onet.pl, gdzie oglądam zwykle "Rewolucje Kulinarne" z panią Magdą Gessler i kilka razy z mieszaniną współczucia i zażenowania oglądnąłem "Top Model Zostań Modelką".

0 osób skomentowało:

Prześlij komentarz

top