"Na przykład słuchanie odstępczej propagandy może zaciemnić nasz sposób myślenia i sprawi ze przestaniemy dostrzegać wartość duchowego pokarmu udostępnianego „we właściwym czasie” przez „niewolnika wiernego i roztropnego” (Mat. 24:45-47). Aron, który przez lata służył Jehowie, dał się zwieść odstępczym poglądom. Sądził, ze przelotne zerknięcie na odstępcze strony internetowe mu nie zaszkodzi. Opowiada: „Zafrapowały mnie rzekome prawdy głoszone przez odstępców. Im głębiej wnikałem w ich nauki, tym silniej narastało we mnie przekonanie, ze opuszczenie organizacji Jehowy to nic złego. Później jednak, gdy lepiej przeanalizowałem zarzuty wysuwane przeciw Świadkom zdałem sobie sprawę z tego, ze odstępcy to bardzo przebiegli fałszywi nauczyciele. Ich niezbitymi dowodami przeciw nam były informacje wyrwane z kontekstu. Dlatego znów zacząłem czytać nasze publikacje i chodzić na zebrania." (Czy doceniasz błogosławieństwa, jakich zaznajesz?, w: „Strażnica Zwiastująca Królestwo Jehowy” 2011, nr 4, s. 19)

0 osób skomentowało:

Prześlij komentarz

top